MAZZOLI, VALENTINA Statistiche

MAZZOLI, VALENTINA  

DIPARTIMENTO DI ECONOMIA E MANAGEMENT  

Mostra records
Risultati 1 - 9 di 9 (tempo di esecuzione: 0.018 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
How sustainability shapes consumer preferences on special occasions 1-gen-2024 Dasmi, C.; Diletta, A.; Mazzoli, V.; Donvito, R.
‘I wanna be sustainable, but I don't wanna show it!’: The effect of sustainability cues on young adult consumers' preferences 1-gen-2023 Fani, V.; Mazzoli, V.; Acuti, D.
The effects of QR delivered content on perceived product value 1-gen-2022 Acuti, D.; Vocino, A.; Mazzoli, V.; Donvito, R.
Brand engagement in self-concept: a comparative study in Austria, Italy and Poland 1-gen-2020 Razmus, W.; Mazzoli, V.; Acuti, D.; Grabner-Krauter, S.
Customers’ Willingness to Disclose Personal Information throughout the Customer Purchase Journey in Retailing: The Role of Perceived Warmth 1-gen-2020 Aiello, Gaetano; Donvito, Raffaele; Acuti, Diletta; Grazzini, Laura; Mazzoli, Valentina; Vannucci, Virginia; Viglia, Giampaolo
Il marketing per una società migliore. Atti della 17ª SIM Conference 1-gen-2020 Aiello, Gaetano; Donvito, Raffaele; Grazzini, Laura; Mazzoli, Valentina; Vannucci, Virginia
New patterns in wine consumption: the wine by the glass trend 1-gen-2020 Acuti, D.; Mazzoli, V.; Grazzini, L.; Rinaldi, R.
Thoughts Leaders' Conference on Privacy in Marketing 1-gen-2019 Aiello, Gaetano; Donvito, Raffaele; Grazzini, Laura; Mazzoli, Valentina; Acuti, Diletta; Vannucci, Virginia
Digital Retailing: An Abstract for Preliminary Results of a Systematic Literature Review 1-gen-2018 Vannucci, Virginia; Mazzoli, Valentina; Donvito, Raffaele; Aiello, Gaetano