DALLI, DANIELE Statistiche

DALLI, DANIELE  

DIPARTIMENTO DI ECONOMIA E MANAGEMENT  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 143 (tempo di esecuzione: 0.047 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
"Is more expensive better"? An analysis of the relationship between price and objective quality in the Italian market 1-gen-2003 Dalli, Daniele; Romani, S.
A review on research methods of CSR communication 1-gen-2017 Tuan, Annamaria; Dalli, Daniele; Gandolfo, Alessandro; Gravina, Anastasia
A Typology of Consumption Acquisition Practices 1-gen-2019 Bardhi, Fleura; Corciolani, Matteo; Dalli, Daniele
Acquirenti e processi d'acquisto dei prodotti di marca commerciale 1-gen-2003 Dalli, Daniele; Romani, S. .
Alcune conclusioni, in "Acquisizioni, accordi e joint venture nell'industria tessile-abbigliamento (1985-1991)", a cura di T. Bursi, Osservatorio Acquisizioni e Alleanze, Dipartimento di Economia Aziendale, Modena 1-gen-1992 Dalli, Daniele
An examination of the non-ownership consumption 1-gen-2014 Bardhi, F.; Corciolani, Matteo; Dalli, Daniele
Are Online Reviews Helpful for Consumers? Big Data Evidence From Services Industry 1-gen-2019 Dalli, Daniele; D'Acunto, David; Tuan, Annamaria
Aree critiche e sentieri di sviluppo del marketing nelle imprese italiane 1-gen-1996 Dalli, Daniele; Fornari, D.
Brand dislike: evidence from qualitative research and scale development 1-gen-2005 Dalli, Daniele; Romani, S; Gistri, G.
Brand Dislike: Representing The Negative Side of Consumer Preferences 1-gen-2006 Dalli, Daniele; Romani, S; Gistri, G.
Brand negotiation and Brand management. An Actor Network Theory perspective 1-gen-2016 Dalli, Daniele
Buyers' concentration, distribution channels and marketing strategies: the impact on business margins 1-gen-1991 Dalli, Daniele; Piccaluga, A.
Collective forms of resistance: the transformative power of moderate communities 1-gen-2008 Dalli, Daniele; Corciolani, Matteo
Communicating CSR: A selective empirical review of theories and methods. Work in progress 1-gen-2016 Tuan, Annamaria; Dalli, Daniele; Corciolani, Matteo; Gandolfo, Alessandro
Community Made: From Consumer Resistance to Tribal Entrepreneurship 1-gen-2007 Cova, B; Dalli, Daniele
Computational, organizational and cognitive dimensions of management control systems 1-gen-1992 Dalli, Daniele
Conclusioni 1-gen-2009 Dalli, Daniele; Tunisini, A; Resciniti, R.
Consumare senza comprare. Nuovi modelli di condivisione, scambio e consumo di beni, servizi, risorse ed esperienze 1-gen-2012 Dalli, Daniele
Consumer culture. Literature review 1-gen-2013 Wiedman, K. P.; Hennigs, N.; Behrens, S.; Santos, C. R.; Pertejo, A. R.; Kuster, I.; Ganassali, S.; Moscarola, J.; Dalli, Daniele; Corciolani, Matteo; Laaksonen, P.; Turley, D.; Kenyon, A.
Consumer – brand relationships in West Bank. Non-western grounded theory? 1-gen-2010 Dalli, Daniele; Romani, S; Sadeh, H.