MARTELLA, ANTONIO Statistiche
MARTELLA, ANTONIO
DIPARTIMENTO DI SCIENZE POLITICHE
Populism and emotions: Italian political leaders’ communicative strategies to engage Facebook users
2022-01-01 Martella, Antonio; Bracciale, Roberta
Does populism go viral? How Italian leaders engage citizens through social media
2021-01-01 Bracciale, Roberta; Andretta, Massimiliano; Martella, Antonio
TweepFake: About detecting deepfake tweets
2021-01-01 Fagni, T.; Falchi, F.; Gambini, M.; Martella, A.; Tesconi, M.
I like non sono voti? La campagna sui social nelle europee 2019
2019-01-01 Cepernich, Cristopher; Bracciale, Roberta; Martella, Antonio; Crisosto, Cesar
From Super-Participants to Super-Echoed, Participation in the 2018 Italian Electoral Twittersphere
2018-01-01 Bracciale, Roberta; Martella, Antonio; Visentin, Chiara
Gli algoritmi come costruzione sociale. Neutralità, potere e opacità
2018-01-01 Campo, Enrico; Martella, Antonio; Ciccarese, Luca
Define the Populist Political Communication Style: the case of Italian political leaders on Twitter
2017-01-01 Bracciale, Roberta; Martella, Antonio
L’umbrella hashtag di #Toscana15: il network delle elezioni regionali
2017-01-01 Bracciale, Roberta; Martella, Antonio
Stili di presenza online dei candidati alla Presidenza della Regione Toscana: verso una normalizzazione della sfera pubblica online?
2017-01-01 Bracciale, Roberta; Martella, Antonio
Le «tweeting habit» dei media outlet italiani. Strategie di comunicazione in un ecosistema mediale ibrido
2016-01-01 Bracciale, Roberta; Martella, Antonio