ANGELINI, ANTONELLA Statistiche
ANGELINI, ANTONELLA
DIPARTIMENTO DI ECONOMIA E MANAGEMENT
THE DIGITAL TRANSORMATION IN THE BANKING SECTOR. A FOCUS ON ITALIAN RETAIL BANKS
2024-01-01 Angelini, Antonella; Graziani, Paolo
Luxury tourism in sustainable accomodation – what can compromise the tourist experience? An analysis of glamping in Italy
2023-01-01 Angelini, Antonella
Stakeholder relations in the business value creation process. A focus on the customer-company relationship
2023-01-01 Angelini, Antonella
Corporate Social Responsibility in the Banking Industry: An Overview
2022-01-01 Angelini, Antonella; Nieri, Federica
Sustainable tourism and Albergo Diffuso. A customer experience assessment
2022-01-01 Angelini, Antonella
The digitalization-reputation link: a multiple case-study on Italian banking groups
2022-01-01 Bernini, Francesca; Ferretti, Paola; Angelini, Antonella
Customer experience can play a strategic role for wineries
2021-01-01 Angelini, Antonella; Gilli, Annalisa
L’orientamento strategico nell’era della digitalizzazione: uno sguardo alla reputazione e alle relazioni con i clienti nella prospettiva della banca
2021-01-01 Angelini, Antonella; Bernini, Francesca; Ferretti, Paola
Customer Experience in the Wine Tourism: Evidence from Bolgheri (Italy)
2020-01-01 Angelini, Antonella; Annalisa, Gilli
Reputazione aziendale: determinanti ed effetti di valore
2019-01-01 Angelini, Antonella
Business cases relativi alla valutazione dei progetti di investimento
2018-01-01 Angelini, Antonella
Business Cases relativi alle politiche di prodotto in ambito internazionale
2018-01-01 Angelini, Antonella
Il "trade off" innovazione-rischio
2018-01-01 Angelini, Antonella
Le decisioni di copertura del fabbisogno finanziario generato da investimenti innovativi
2018-01-01 Angelini, Antonella
Le fonti e i rischi dell'innovazione nelle PMI
2018-01-01 Angelini, Antonella
Le metodologie di valutazione degli investimenti innovativi
2018-01-01 Angelini, Antonella
Le strategie di internazionalizzazione delle PMI
2018-01-01 Angelini, Antonella
Problematiche di valutazione degli investimenti innovativi
2018-01-01 Angelini, Antonella
Strategie di ingresso e politica di prodotto nel marketing internazionale
2018-01-01 Angelini, Antonella
The value of the customer relationship
2018-01-01 Angelini, Antonella