The chapter provides a discussion and an update of business practices relating to the servitization phenomenon, or rather, the gradual but significant increase of the service dimension in customer-supplier realtionships, with particular reference to manufacturing firms.

Product Servitization

DALLI, DANIELE;LANZARA, RICCARDO
2013

Abstract

The chapter provides a discussion and an update of business practices relating to the servitization phenomenon, or rather, the gradual but significant increase of the service dimension in customer-supplier realtionships, with particular reference to manufacturing firms.
Dalli, Daniele; Lanzara, Riccardo
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11568/208570
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact