ROSSI, RICCARDO Statistiche
ROSSI, RICCARDO
DIPARTIMENTO DI INGEGNERIA DELL'ENERGIA, DEI SISTEMI, DEL TERRITORIO E DELLE COSTRUZIONI
Computational study of a two-stroke direct-injection reactivity-controlled compression ignition engine
2014-01-01 Rocchi, S.; Rossi, Riccardo; Musu, Ettore; Gentili, Roberto; Ghandhi, J.; Reitz, R. D.
Simultaneous Reduction of Soot and NOX Emissions by Means of the HCPC Concept: Complying with the Heavy Duty EURO 6 Limits without Aftertreatment System
2013-01-01 Rossi, Riccardo; Musu, Ettore; Frigo, Stefano; Gentili, Roberto; Reitz, R. D.
Motore HCPC per applicazioni pesanti
2012-01-01 Rossi, R.; Musu, E.; Frigo, S.; Gentili, R
Motore HCPC per applicazioni pesanti
2012-01-01 Rossi, Riccardo; Musu, Ettore; Frigo, Stefano; Gentili, Roberto
Motori a combustione interna innovativi a ridotto impatto ambientale
2012-01-01 Frigo, S.; Musu, E.; Rossi, R.; Gentili, R.
Motori a combustione interna innovativi a ridotto impatto ambientale
2012-01-01 Frigo, Stefano; Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Gentili, Roberto
Heavy Duty HCPC
2011-01-01 Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Gentili, Roberto; Reitz Rolf, D.
CFD Study of HCPC Turbocharged Engine
2010-01-01 Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Gentili, Roberto; Reitz Rolf, D.
Clean Diesel Combustion by Means of the HCPC Concept
2010-01-01 Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Gentili, Roberto; Reitz Rolf, D.
HCPC: a New Combustion System to Lower Diesel Engine Emission
2010-01-01 Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Gentili, Roberto
HCPC: un nuovo concetto di combustione Diesel per la riduzione delle emissioni
2010-01-01 Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Zanforlin, Stefania; Gentili, Roberto
Split-Cycle Engine
2010-01-01 Gentili, Roberto; Musu, Ettore; Rossi, Riccardo
Improvements in Efficiency and Mixture Formation for an Innovative Diesel HCCI Concept
2009-01-01 Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Gentili, Roberto
Motore ad accensione spontanea ad immissione progressiva della carica
2009-01-01 Gentili, Roberto; Musu, Ettore; Rossi, Riccardo
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
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Computational study of a two-stroke direct-injection reactivity-controlled compression ignition engine | 1-gen-2014 | Rocchi, S.; Rossi, Riccardo; Musu, Ettore; Gentili, Roberto; Ghandhi, J.; Reitz, R. D. | |
Simultaneous Reduction of Soot and NOX Emissions by Means of the HCPC Concept: Complying with the Heavy Duty EURO 6 Limits without Aftertreatment System | 1-gen-2013 | Rossi, Riccardo; Musu, Ettore; Frigo, Stefano; Gentili, Roberto; Reitz, R. D. | |
Motore HCPC per applicazioni pesanti | 1-gen-2012 | Rossi, R.; Musu, E.; Frigo, S.; Gentili, R | |
Motore HCPC per applicazioni pesanti | 1-gen-2012 | Rossi, Riccardo; Musu, Ettore; Frigo, Stefano; Gentili, Roberto | |
Motori a combustione interna innovativi a ridotto impatto ambientale | 1-gen-2012 | Frigo, S.; Musu, E.; Rossi, R.; Gentili, R. | |
Motori a combustione interna innovativi a ridotto impatto ambientale | 1-gen-2012 | Frigo, Stefano; Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Gentili, Roberto | |
Heavy Duty HCPC | 1-gen-2011 | Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Gentili, Roberto; Reitz Rolf, D. | |
CFD Study of HCPC Turbocharged Engine | 1-gen-2010 | Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Gentili, Roberto; Reitz Rolf, D. | |
Clean Diesel Combustion by Means of the HCPC Concept | 1-gen-2010 | Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Gentili, Roberto; Reitz Rolf, D. | |
HCPC: a New Combustion System to Lower Diesel Engine Emission | 1-gen-2010 | Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Gentili, Roberto | |
HCPC: un nuovo concetto di combustione Diesel per la riduzione delle emissioni | 1-gen-2010 | Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Zanforlin, Stefania; Gentili, Roberto | |
Split-Cycle Engine | 1-gen-2010 | Gentili, Roberto; Musu, Ettore; Rossi, Riccardo | |
Improvements in Efficiency and Mixture Formation for an Innovative Diesel HCCI Concept | 1-gen-2009 | Musu, Ettore; Rossi, Riccardo; Gentili, Roberto | |
Motore ad accensione spontanea ad immissione progressiva della carica | 1-gen-2009 | Gentili, Roberto; Musu, Ettore; Rossi, Riccardo |